Quickscan

Waarom een Quickscan?

Snel willen weten hoe de respondent reageert op veranderingen op de markt, een nieuw product of een nieuwsfeit? Een Quickscan leent zich hier uitstekend voor. Veel bedrijven in de media- en nieuwswereld willen het resultaat, het liefst nog gisteren, snel brengen.

Een korte, maar krachtige peiling, waarvan de steekproef voldoet aan representativiteit en betrouwbaarheid, zijn heel goed uit te voeren. AMA kan op korte termijn inplannen, uitvoeren en opleveren, zelfs binnen een termijn van twee dagen is een snelle meningspeiling mogelijk. Dit kan zowel telefonisch, online als face-to-face worden uitgevoerd. Wij informeren u graag over de mogelijkheden.

Voordelen Quickscan

  • Snelle antwoorden: kort en krachtig!
  • Korte doorlooptijd
  • Korte contacten met de respondent

Voordelen van uitvoer door AMA

  • Interviewers met jarenlange ervaring in het doen van Quickscans
  • AMA beschikt over een team aan interviewers: Altijd de juiste persoon voor verschillende type opdrachten
  • Mogelijkheid om zowel face-to-face, telefonisch en online onderzoek door één bureau te laten uitvoeren
  • Gehele proces bij één bureau: van opstart en dataverzameling tot en met rapportage en advisering
  • Eén bureau voor het hele land: Wij werken landelijk en zelfs internationaal!
  • Gehele proces bij één bureau: van opstart en dataverzameling tot en met rapportage en advisering
  • Snelle opstart en oplevering

Neem voor meer informatie contact met ons op om mogelijkheden voor uw organisatie te bespreken.
Benieuwd naar alle onderzoeksmethoden? Neem dan een kijkje op onze onderzoek pagina!

AMA is ook gespecialiseerd in andere typen onderzoek, zoals: face-to-face onderzoektelefonisch onderzoek en online onderzoek.

 

Quickscan