Quickscan

Waarom een Quickscan?

Snel willen weten hoe de respondent reageert op veranderingen op de markt, een nieuw product of een nieuwsfeit? Een Quickscan leent zich hier uitstekend voor. Veel bedrijven in de media- en nieuwswereld willen het resultaat, het liefst nog gisteren, snel brengen.

Een korte, maar krachtige peiling, waarvan de steekproef voldoet aan representativiteit en betrouwbaarheid, zijn heel goed uit te voeren. AMA kan op korte termijn inplannen, uitvoeren en opleveren, zelfs binnen een termijn van twee dagen is een snelle meningspeiling mogelijk. Dit kan zowel telefonischonline als face-to-face worden uitgevoerd. Wij informeren u graag over de mogelijkheden.

Quickscan

Neem voor meer informatie contact met ons op om mogelijkheden voor uw organisatie te bespreken.
Benieuwd naar alle onderzoeksmethoden? Neem dan een kijkje op onze onderzoek pagina!

AMA is ook gespecialiseerd in andere typen onderzoek, zoals: face-to-face onderzoektelefonisch onderzoek en online onderzoek.

Gerelateerde cases:

Menu