NS Stations

Mijn relatie met AMA gaat al heel wat jaren terug: rond 2003 maakten wij voor het eerst kennis. Door hun goede reputatie (toen al!) werd het bureau mij aanbevolen door een oud-collega, in feite een hoge Net Promotor Score voordat dat überhaupt bestond :). En tot op de dag van vandaag beveel ook ik AMA aan bij collega-marktonderzoekers, van mij krijgt AMA NPS score 10!

In de loop der jaren heeft AMA veel onderzoeken voor mij uitgevoerd, van exit-gesprekken bij winkels op het station tot interviews in fietsenstallingen, en van tellingen bij een hellingbaan bij Rotterdam Centraal tot telefonische verdiepende gesprekken met respondenten. En altijd naar volle tevredenheid.

Voor mij is AMA hét bureau voor onderzoek op locatie. In de praktijk betekent dit dat ik, als bedrijfsonderzoeker, zelf een gedeelte van het onderzoek verzorg en dat AMA dit dan met veldwerk aanvult zodat één solide onderzoek ontstaat. Dit is voor ons een perfecte formule gebleken. De kwaliteit van de interviews en van de data is altijd goed en ook de planning wordt altijd gehaald. Dat ik hier op kan  vertrouwen is voor mij erg belangrijk.

Wat AMA echt onderscheidt van andere onderzoekbureaus is haar agility oftewel wendbaarheid. Altijd klaar voor vertrek, direct van start, snel schakelen, op het laatste moment toch nog bijsturen, een extra dienstje erbij, alles is bespreekbaar en wordt zonder problemen opgepakt. De korte lijn, eerst met Roely en Ruud en tegenwoordig met Carina en Laura, werkt als een speer. Je merkt dat alles direct wordt geregeld en dat je niet “onderop de stapel” terecht komt.

Kortom, ik hoop onze goede samenwerking nog vele jaren in stand te houden, proficiat met de eerste 20 jaren en op naar het volgende lustrum!

Do van Elferen

Klanttevrendenheid, Bezoekerstellingen & Rebranding
Menu