Onderzoeksmethodes

Onderstaand zijn een aantal van onze methodes van onderzoek beschreven, deze kunnen voor diverse onderzoeken worden ingezet en mogelijk worden gecombineerd. Samen met u kijken wij naar de juiste opties en mogelijkheden om uw onderzoek tot een succes te maken. Voor verschillende soorten marktonderzoek kunt u dus bij ons terecht!

Data-entry en codering
Data-entry Almere Marktonderzoek Advies kan de data-entry van uw onderzoeksresultaten verzorgen. Zo kunnen wij de…
Desk research
Waarom desk research? Als er veel informatie beschikbaar is, is het niet per sé noodzakelijk…
Diepte interview
Wat levert een diepte interview u nu aan extra informatie? Een diepte interview is een…
Face-to-face onderzoek
Mondeling (face-to-face) onderzoek Face-to-face onderzoek is het on-the-spot bevragen van respondenten. Het betreft een één-op-één…
Groepsgesprek
Waarom een groepsgesprek? Tijdens een groepsgesprek wordt een klein aantal respondenten uitgenodigd (meestal 6 tot…
In-home onderzoek
Waarom in-home onderzoek? Bij in-home onderzoek of home placement, vragen wij de mening van de gebruiker…
Mystery shopping
Waarom een mystery shopping onderzoek? Om de mate van klantgericht handelen te controleren van uw medewerkers…
Observatie en Tracking
Waarom observatie en tracking? Door mensen en handelingen te observeren, kunt u veel te weten…
Online onderzoek
Waarom online onderzoek? Online onderzoek biedt de mogelijkheid om op een relatief eenvoudige, snelle en kostenefficiënte…
Quickscan
Waarom een Quickscan? Snel willen weten hoe de respondent reageert op veranderingen op de markt,…
Respondentselectie
Waarom respondentselectie belangrijk is Bij sommige onderzoeken is het van belang om een hele specifieke…
Schriftelijk onderzoek
Wanneer schriftelijk onderzoek? Schriftelijk onderzoek is nog steeds een zeer vaak gebruikte en efficiënte methode…
Telefonisch onderzoek
Waarom telefonisch onderzoek? Bij telefonisch onderzoek worden respondenten (consumenten, medewerkers, bedrijven etc.) telefonisch benaderd met een…
Uw eigen Panel
Waarom een eigen panel? Wij kunnen voor u uw eigen onderzoekspanel opbouwen. Een groot bestand…
Menu