Medewerkers- tevredenheidsonderzoek

Wat kan medewerkerstevredenheidsonderzoek voor uw organisatie betekenen?

In de huidige aantrekkende economie zijn de medewerkers nog belangrijker voor het succes van uw organisatie. Zij hebben vaak het eerste contact met uw klanten en zijn daarmee het visitekaartje van uw organisatie. Het is belangrijk dat uw medewerkers uw visie, bedrijfscultuur en normen en waarden op de door u gewenste manier uitdragen. Medewerkers die zich gehoord en gewaardeerd voelen binnen een organisatie zullen dit van nature positief uitdragen.

Waarom medewerkerstevredenheidsonderzoek?

Door vooraf afspraken te maken en dit tussentijds objectief en neutraal te meten, blijft u altijd op de juiste koers. In alle lagen van uw organisatie werken specialisten, hun mening en ervaring helpen u in uw bedrijfsvoering. Door medewerkerstevredenheidsonderzoek geeft u uw medewerkers de kans om hun ervaringen en wensen (indien gewenst anoniem) met het management te delen.

“Een tevreden medewerker versterkt uw organisatie”

U kunt hierbij denken aan onderwerpen als:

  • Training en opleiding
  • Ervaringen op de werkvloer
  • Onderlinge samenwerking en collegialiteit
  • Interne communicatie
  • Veiligheid binnen de organisatie
  • Negatieve / positieve aspecten aan werkzaamheden
  • Belangrijkste verbeterpunten voor de organisatie

Een medewerkerstevredenheidsonderzoek kan door middel van single interviews; face-to-facetelefonisch, of een online / schriftelijke vragenlijst. Afhankelijk van de wensen en behoeften binnen de organisatie adviseren wij in de juiste methode.

Laat uw medewerkerstevredenheidsonderzoek aan AMA over!

Almere Marktonderzoek Advies denkt altijd met u mee! Neem vrijblijvend contact met ons op voor de mogelijkheden voor uw organisatie.
Waarom marktonderzoek laten uitvoeren door Almere Marktonderzoek Advies? Bekijk al onze onderzoeksproducten en maak uw keuze!

 

Medewerkers- tevredenheidsonderzoek

Gerelateerde cases: